Magic: The Gathering je dostigao zadati cilj. Zaraditi preko milijardu dolara u 2022. godini. U štabu misle da su najtežih prvih 30 godina pregurali.
Glavni MTG dizajner i šef operacija, Mark Rozvoter je potvrdio na svom blogu da je popularna kartična igra zaradila preko milijardu zelembaća u 2022. godini. Takođe navodi da je ovo prvi put u istoriji dugoj 30 godina MTG prevalio zadatu sumu. Neverovatno za igru koja je jedna od 10 igara koje su promenile moderne društvene igre.
Prošlog oktobra na sastanku Hasbro investitora, naslućivalo se da će MTG dostići ovaj cilj, jer su glave u odelima igru nazivali “našim prvim milijarderskim brendom”. Nakon lošeg trećeg kvartala, Wizards of the Coast može mirno da spava jer je u 2021. godini cela kompanija sa svim svojim brendovima (uključujući i Dungeons & Dragons) premašila milijardu dolara u prihodima, dok je 2022. godine sam to učinio Magic: The Gathering.
Rozvoter se osvrnuo i na internet čaršiju koja je zabrinuta količinom proizvoda koja se izbacuje iz meseca u mesec. Zasićenost i konfuzija su česte reči koje isplivavaju kada se pominje ova tema. Dizajner se ne obazire na čaršijske priče i navodi da istraživanja koja sprovodi kompanija (broj igrača, prodaja, broj digitalnih igrača, socijalni mediji, istraživanje tržišta) pokazuju da je igra i sam brend u poslednje tri godine jači i zdraviji nego ikada pre.
Povećanje Magic: The Gathering proizvoda, bilo da je to broj karata, setova, načina igranja, novela, knjiga ilustracija, vodiča kroz planarne svetove, video igara itd., nije rađeno bez detaljnog i pažljivog planiranja. Kako on navodi, cilje je da MTG ostane zdrav ne samo za današnje igrače već i za buduća pokolenja.
Čini se da je kompanija naučila lekciju na greškama iz prošlosti tokom ere Advanced Dungeons & Dragons, kada je iz štamparije izlazilo pregršt dodataka, suplemenata i pitaj boga čega koji se, čast izuzecima, nisu dobro prodavali. Ovakav trend je donekle presečen pojavom 3 edicije Dungeons & Dragons, i kompanija od tada malo pažljivije poseže za PRINT tasterom.
Categories: Card Games, Industry, News